Obličkové kamene

Laserové operácie obličkových kameňov

Potrebujete sa zbaviť obličkových kameňov? Využite možnosť operácie skúsenými lekármi s moderným vybavením.

Obličkové kamene sú ochorením, ktoré môže spôsobovať veľké ťažkosti a bolestivé stavy. Kamene sa obvykle vytvoria v obličkách a spôsobujú bolesť, keď bránia plynulému odtoku moču. Človeka tiež ohrozujú infekciami a v niektorých prípadoch až poruchou funkcie samotnej obličky.

Vyberte si lekára

Vyberte si lekára, ktorý sa bude venovať liečbe Vášho problému a kontaktujte ho priamo prostredníctvom webového formulára alebo e-mailu.

Kedy je vhodné operačné riešenie?

V prípade, že sú obličkové kamene väčšie alebo spôsobujú ťažkosti, je potrebné ich liečiť. Jednou z najmodernejších terapeutických možností je mini-invazívna laserová operácia flexibilným ureterorenoskopom, umožňujúca vyriešiť aj ťažko dostupné kamene.

Ako prebieha zákrok?

Zákrok sa uskutočňuje v šetrnej celkovej anestéze a je realizovaný formou jednodňovej chirurgie i hospitalizácie. To, ktorá forma je pre Vás vhodnejšia, preberiete s Vašim lekárom. Špecializovaný prístroj je pod kontrolou kamery zavedený až ku kameňu, ktorý je následne laserom rozdrvený na drobné fragmenty. Tie sú buď extrahované von z močových ciest, alebo sú natoľko malé, že sa samy spontánne bezbolestne vyplavia.

Ako to bude vyzerať po operácii a aká je rekonvalesvencia?

V prípade, že je operácia realizovaná formou jednodňovej chirurgie, tak po odsledovaní a úplnom prebratí môžete s doprovodom odísť domov. Krátku dobu po prepustení sa môžete naplno venovať bežným činnostiam.

Ako sa môžem dozvedieť viac informácií, alebo sa objednať na zákrok?

Nižšie si vyberte Vášho lekára, kontaktujte ho a dohodnite si ďalšiu liečbu.